Followers

Friday 1 February 2013

Warkah buat Teman

Assalamualaikum wbt...

Buat teman yang ku sayangi seumur hidupku,

Sejak awal perkenalan kita dari mula menjejakkan kaki ke menara gading, diri ini tampak sepi menyendiri namun dengan kalian disisi menbuatkan hidupku ceria, berwarna dan bermakna. Tiap detik detik yang dilalui bersama bagaikan tiada penghujungnya. Alangkah indahnya waktu itu.


Gelak ketawa sentiasa bersama, pahit manis dikongsi bersama, tangis lara diatasi bersama. Byk, terlalu byk rintangan serta dugaan kita tempuh seiringan bergandingan bagai tiada apa yang bisa menghalang impian kita. Sungguh, sungguh aku rindu waktu waktu itu.


Sedangkan lidah lg tergigit apatah lagi sesama kita. Sedangpon kita menahan sakit dihati namun ingt kita tak pernah lupa mengukir senyuman bergelak ketawa buat semua. Sakit dihati siapa yg tahu? Bknnya sakit kerna perbuatanmu namun sakit dihati melihat keruhnya hubungan kita. Aku tak mahu kita bersengketa. Aku tak mahu kita bermasam muka. Kerna kau dan aku adalah satu. Tanpamu, siapa lah aku?


Kita bukanlah sempurna. seteguh cinta Sumayyah pd Maha Pencipta, Setulus kasih Fatimah R.A pd Rasulullah SAW, namun kita bisa sama sama menyempurnakan diri kita bersama sama. Mari lah kita sama sama mengukuhkan silaturrahim antara kita yang lama terjalin. Padamkan lah api kemarahan didada, semaikanlah pohon cinta kasih syg, mudahan dgn ini ikatan jalinan silaturrahim kita kekal hingga ke syurga. InsyaAllah~~

Dari insan tersyg,
Sahabatmu,
#Alongka





2 comments:

  1. wahhh... baru perasan actually.. hehehe... khen khen.. tpi, dimaner kak sab..?? hahahaa

    ReplyDelete
  2. Сексуальные:) проститутки Харькова без смс
    Мое чувственное жаждущее ласки тело стонет от желания и страсти. Мое лоно, источая соки живительной влаги, зовет Вас, чтобы познать то, что мы часто познаем только в наших сладких фантазиях. Жалок старик, который не сумел в течение столь долгой жизни научиться презирать смерть!

    ReplyDelete