Followers

Saturday 25 June 2011

Tips Menangi Hati Lelaki

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera semua…



Masalah dalam perhubungan sering berlaku antara kita, tak kesah lah antara lelaki dengan perempuan mahupun lelaki dengan lelaki, ataupun perempuan dengan perempuan. Tetapi adalah menjadi kebiasaan hubungan lelaki dan perempuan menjadi topik utama dalam perbincangan.

























Adakah anda mempunyai masalah dalam menjalinkan hubungan dengan kaum Adam?? Adakah kaum Adam ini sukar difahami?? Topik hari ni khas kepada kaum Hawa dalam memenangi hati kaum Adam ini.



Yang pertama-tamanya, banyak lelaki yang sukakan wanita yang mempunyai sikap berterus terang dan tidak berpura-pura. Jadi janganlah menunjukkan sikap hipokrit kerana lama-kelamaan tembelang anda akan pecah juga. So, xpyh la nak control ayu sgt melaenkan nama anda adalah Ayu.


Seharusnya bijak bergaya. Tapi tak perlu la sampai nak memperagakan tubuh badan, cukup berpakaian mengikut kesesuaian tempat dan suasana dan pandai menjaga personaliti diri agar sentiasa nampak kemas dan menarik. Konsepnya xperlu la mekap sampai macam tepong gomak.!!



Next, perlu la lemah-lembut dalam tutur kata dan pandai menyusun ayat. Penyayang, manja, lemah-lembut dan romantik merupakan sifat semulajadi wanita dan seharusnya menjadi tarikan kepada kaum Adam ini. Lelaki tidak suka wanita yang kasar, suka bertepuk tampar atau mencubit walau baru pertama kali berjumpa.

So, jangan sesekali meninggi suara atau menengking walaupun tidak berniat untuk berbuat begitu. Kalau anda buat cmtu, lebih baik dia couple dengan lelaki kalau anda begitu kasar dengan dia, sbb anda dengan lelaki dah xde beza. Jadi elakkan diri anda bersifat seperti ini ya.



Ermm… diharapkan entry kali ni memberi manfaat kepada kita  semua. Teruskan menyokong KL, dan kami berusaha memberikan yang terbaek kepada Readers2 sekalian.



-SELAMI PERUTUSAN KEDONDONGLIKAT-

 

1 comment:

  1. Nice one.. THanks Rohaizam Rosli for da post..!!
    (n.n)

    -Admin-

    ReplyDelete